c.h.beck
Liczba pozycji: 92
Zarządzanie marketingiem – ebook
Zdzisław Knecht
Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku „zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej....Data dostępności:
Data publikacji:
Informacja turystyczna – ebook
Aleksander Panasiuk
Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki! Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywność sieci publicznych. Podejście wielopoziomowe – ebook
Agata Austen
Publikacja prezentuje teorię i wyniki badań w zakresie teorii sieci w aspekcie działania partnerstw lokalnych w sektorze pomocy społecznej . Jest to publikacja naukowa, zawierająca jednak praktyczne wskazówki wyjaśniające zjawiska mające miejsce w partnerstwach lokalnych. Wyniki badań mogą stanowić benchmarki dla zarządzających, wskazują sposób zarządzania partnerstwami i pomiaru efektywności jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB – ebook
Dariusz Siudak
W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to: - programowanie liniowe, - zagadnienia transportowe, - modele gospodarki zapasami, - gry decyzyjne i analiza decyzji, - łańcuchy Markowa. Każde z prezentowanych zagadnień zawiera krótki wykład teoretyczny oraz przynajmniej...Data dostępności:
Data publikacji:
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń – ebook
Barbara Marciszewska
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty...Data dostępności:
Data publikacji:
Komparatystyka finansów – ebook
Stanisław Flejterski Jan Krzysztof Solarz
Podręcznik rekomendowany przez Komitet Nauk o Finansach PAN Świat finansów znajduje się w nieustannej przebudowie. Zmienia się model gospodarki rynkowej, różnicują się instytucje i regulacje finansowe. Tradycyjni pośrednicy działają w nowym otoczeniu, kontekst, w którym są podejmowane decyzje finansowe, staje się coraz bardziej złożony. Wszystko to powoduje, że lawinowo narasta zapotrzebowanie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Bankowość – ebook
Małgorzata Zaleska
Publikacja, aczkolwiek ma charakter podręcznikowy, przedstawia indywidualne poglądy jej współautorów, wybitnych znawców problematyki bankowości z wielu ośrodków naukowych w Polsce. Książka dotyczy przede wszystkim stabilności i sieci bezpieczeństwa sektora bankowego, produktów i usług bankowych, zarządzania ryzykiem bankowym oraz zasad konstruowania portfela aktywów banku, a także oceny i kontroli...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonometria – ebook
Mieczysław Sobczyk
Podręcznik zawiera podstawowy kurs ekonometrii i jest przeznaczony dla studentów różnych dyscyplin ekonomicznych. Prezentowane zagadnienia są podawane od podstaw i nie są nadmiernie skomplikowane pod względem formalnym. Autorowi udało się w sposób syntetyczny, bez odsyłania do zaawansowanej matematyki lub statystyki, za to ze wskazaniem możliwości aplikacyjnych, omówić zagadnienia zwykle uważane za...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego – ebook
Aleksy Pocztowski
W książce przedstawiono najnowsze trendy w kształtowaniu wynagrodzeń na tle zmian zachodzących n arynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem występującego obecnie spowolnienia gospodarczego. Praca jest oparta zarówno na literaturze przedmiotu, jak i na badaniach empirycznych przeprowadzonych przez Autorów w latach 2009 i 2010. Książka zawiera sześć rozdziałów, w których omówiono: tendencje wynagrodzeń...Data dostępności:
Data publikacji: